نكت عن في احد الايام وفي ليلة مشمسة كنت اتجول قرب مصنع للبصل

المصدر : نكت wikipedia

  • صعيدى الدكتور قاله اعمل اشعه فركب الاسانسير لقى كلو مرايات فافتكر ان هو ده جهاز الاشعه وقلع هدومه ولما الاسانسير فتح ممرضه شافته وصرخت قالها يالهوى هو انا عندى سرطان
  • ايام زمان كانوا بيقولولنا المدرسة بيتك الثاني * بس لما كنت أنام بالمدرسة يقولولى فاكر نفسك في بيتكم هي حاجه من الاتين يا هيبه الامتحانات راحتيا اما انا ضميري مات
  • متبقاش مصرى لو مكنتش زمان تملا الاكياس مايه وتقف فى البلكونه وتحدفها على الناس فى الشارع
  • حتي الست الي بتقول “لقد نفذ رصيدكم” مبقتش تقول “عفوا” رايحه بينا علي فين يا مصر
  • انك تلاقي حد مصري يقولك حكايه او قصه او موضوع من غير ما يقولك “المهم”
  • الشعب العربي ممكن يعمل اي حاجه حرام الا حاجه واحده انو يسيب فرده الشبشب مقلوبه شعب متدين بطبعوا
  • عزيزتي سبس تون عدنان ولينا ماتجوزو وكونان لم يرجع لشخصيته الحقيفه وبينكي وبرين ولم يسيطروا على العالم وتوم لم يأكل جيري تبا لكي ضيعت طفولتي دون ان يستفيد احد
  • الأم المصريه هي الوحيده في العالم البتضرب ابناها الصغير عشان يبطل عياط

 

  • ﺣﻤﻜﻪ اسبانيه ﺃﻋجﺒﺘﻨﻲ. . . ﺑﺲ ﻣﺴﺤﺘﻬﺎ ﻷﻧﻜﻢ ﻣﺶ ﺑﺘﻌﺮﻓﻮ اسبانى! ﻭﻻ ﻋﺮﺑﻲ ﻭﺍﻟلﻪ ﻭﺍﻟﺪﻟﻴﻞ ﺍﻗﺮﺃ ﺃﻭﻝ ﻛلﻤﺔ
  • في احد الايام وفي ليلة مشمسة كنت اتجول قرب مصنع للبصل. . . . . . . .
    وانت بتكمل قرايه ليه هو في ليلة مشمسة وهو في مصنع بصل xDD (الله يخرب بيت التعلييييييييم المجاااااااااني)
  • في البيت لو وقعت علي وشك تلاقي احسن، الله يمهل ولا يهمل، من اعمالك سلط عليك، شوف ده زنب مين تحس ان انت ابو لهب ووقعت وسط المسلمين
  • ﺷﺎﺏ ﺃﺣﺐ ﻓﺘﺎﺓ ﻟﺪﺭﺟﺔ ﺍﻟﻤﻮﺕ… ﻭﻗﺎﻝ ﻟﻬﺎ ﺑﺄﻧﻪ ﺳﻴﻤﻮﺕ ﺇﺫﺍ ﺗﺨلﺖ ﻋﻨﻪ ﻭﺑﻌﺪ ﻣﺪﺓ ﻗﺼﻴﺮﺓ ﺗﺮﻛﺘـﻪ. . . . . . . ﻭﻓﻌﻼ ﻣ ﺍﺕ ﺍﻟﺸﺎﺏ ﺑﻌﺪ ﺳﺒﻌﻴـ ﻦ ﺳﻨﺔ ﻣﻦ ﺍﻟﻔﺮﺍﻕ
    أثبتت الدراسـات أن هنـاك 65456444 كسلان فى مصر والدليل على كدا انك مقرتش الرقم!

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

صور مضحكة عن قاعد مع صحابي ف مره ع قهوة انا وصحابي

نكت عن مره سمكه نزلت الميه غرقت

صور مضحكة المال ليس كل شىءان تشترى بيت