نكت عن واحد صعيدى حب واحده راح اتجوز اختها

  • واحد صعيدى حب واحده راح اتجوز اختها عشان يضمن يشوفها كل يوم
  • واحد صعيدى بيقول لصاحبه انا بالى مشغول من امبارح قاله اكيد فيه حد رافع السماعه
  • صعيدى قابل واحد اجنبيه سالها انتى منين قالتله وات قالها اجدع ناس بتوع وات دول
  • صعيدى اشترى مرايه الصبح مراته بصت فى المرايه وقعدت تعيط وراحت للعمده وقالتله جوزى اتجوز عليا قالها طب تعالى نروح نتأكد وراح العمده بص فى المرايه قالها ده كمان جاب عمده تانى غيرى
  • صعيدية بتقول لجوزها هات بوسه فراح باسها قالتله ضحكت عليك وخدت اللبانه قالها انا اللى ضحكت عليكى ده كان بلغم
  • بهانه جوزها رماها من الدور الثالث طلعتله وقالتله بلاش الهزار البايخ ده
     مخيمر راح يكشف على ابنه الدكتور غاب عنه نص ساعه ورجع قاله البقاء لله ابنك مات فجه ابنه وقاله لا يابا انا ماموتش قاله اتنيل على عينك هتفهم اكتر من الدكتور 

  • المصدر : نكت wikipedia
  • بلديتنا اشترى موبايل سامسونج راح بعت رسالة لخطيبته متتصليش على النوكيا علشان بيعته
  • واحد قاعد يحمد ربنا انه مش صيني فواحد قاله ليه كده قاله انت غبي انا معرفش ولا كلمه صيني
  • مره سمكه نزلت الميه غرقت
  • ﻣﺤﺸﺶ ﺣﺐ يدير ﺗﺠﺮﺑــﻪ زي ﺍﻟﻌﻠﻤﺎﺀ ﺟﺎﺏَ ﺣﻤﺎﻣــﻪ ﻭ ﻗﺎﻟﻬﺎ ” ﻫﺶ ” ﻃﺎﺭﺕ ** ﺍﻟﻴﻮﻡ ﺍﻟﺜﺎﻧﻲ ﺟﺎﺏَ ﺣﻤﺎﻣــﻪ ﻗﺺ ﺭﻳﺸﻬﺎ ﻭ ﻗﺎﻟﻬﺎ “ﻫﺶ ﻫﺶ ﻫﺶ ” مطرتش! ﻛﺘﺐ ﻣﻼﺣﻈــﺔ : ﻋﻨﺪﻣﺎ ﻧﻘﺺ ﺭﻳﺶ ﺍﻟﺤﻤﺎﻣــﺔ ﻓﺄﻧﻬﺎ ﻻ ﺗﺴﻤﻊ
  • مره ولد بيقول لي ابوه انا عيز اكمل درستي بره رد ابوه وقاله خلي امك تفرشلك في الصاله
  • مرة واحد مصري دخل سوبر ماركت في الكويت عشان يشتري ولاعة راح عشان يحاسب بيقوله الولاعة ديه بكاام قاله دينار قاله منا عارف ان هي نار بس بكام
  • بلديتنا قاعد بيلاعب الحمار ضمنه. فشافه إبن عمه فقاله: إنت بتلاعب الحمار ضمنه. فرد عليه: إتنيل ده غلبني عشرتين
  • دكتور فاتح عياده وكاتب “المريض يتعالج ويدفع 100 جنيه وإذا لم يتعافى ندفعله 200 جنيه” جه واحد حب ينصب عليه راح دفع 100 جنيه وقال للدكتور: أنا مبحسش بطعم الأكل؟ الدكتور قال للممرضة: هاتي العلبة رقم 22 جابتهاله راح مديله معلقة منها النصاب تفها وقاله إيه ده؟ ده فلفل وعنيه احمرت وحالته اتبهدلت o_O الدكتور قاله: مبروك حاسة التذوق عندك بقت 100%، إتقهر النصاب ومشي D: رجع النصاب بعد اسبوع وقاله: أنا بفقد الذاكره كل خمس دقايق يا دكتور؟ الدكتور قال للممرضة: هاتي العلبه رقم 22 النصاب قاله: لألألألألأ بلاش الفلفل أبوس إيدك! الدكتور قاله: ألف مبروك الذاكرة رجعتلك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

صور مضحكة عن قاعد مع صحابي ف مره ع قهوة انا وصحابي

نكت عن مره سمكه نزلت الميه غرقت